Wednesday, March 28, 2007

Unistades Pärnust

Käisin üleeile polikliinikus. Ega mul midagi viga polnudki, lihtsalt muinasaegne mürsukild tuikas kõhukoopas väljakannatamatult. Koduses esmaabikapis on mul aga ainult kolmteist kilomeetrit marlit, mida maohädade puhul ei soovitata võtta.
Niisiis läksin pederasti vastuvõtule. Kaasaegne pederasti-süsteem on ühest küljest lihtne ja loogiline, teisalt aga patsiendi jaoks hirmus kohmakas. Aga! Minu pederastiks on ilus noor tüdruk, nagu maasikmari! Abiliseks on tal vanapoolne õde, kes on hoopis mees!
Eriarstile mind ei suunatud, kuna mürsukildu mu kõhus polevat. Olevat vaid üks täiesti süütu healoomuline lõhkemata hiigelmürsk. Siis meenus mulle endalegi, et rikošetist tabas mind ju hoopis gigantne pomm!
Enne uinumist neelan tavaliselt paar granaati ja kuupmeetri tsüaniidi. Unes näen koerapulma suvisel aasal.

No comments: