Thursday, March 22, 2007

Rubriik "Kodutohter"


Nägin unes, et olen noor terve mees, kuigi tegelikult olen katkuhaige vanaeit. Ärgates tundsin niuetes hirmsat pistmist. Kugistasin valude leevendamiseks peotäie žilette ja lõin omale kirve pöidlaküüne alla. Valu muutus veel tugevamaks! Proovisin ka mõndasid üldtuntud nipikesi rahvameditsiini varasalvest, kuid selle tulemusena hakkasid koledasti valutama ka mõlemad rinnanibud. Aga televiisorit mul ei ole! Öelge, kulla tohtrihärra, mis mul viga on?

Vastab vanainimeste- ja tõpratohter dr. Vassiljev a.k.a. Chick@ilo:

Hea proua!
Olgu mis on, pea-asi- ärge laske meeleolul langeda! Kui ei ole viinatõbi, siis saab ikka katkust abi! See oli muidugi väikene naljand! Teie kirjast kumab läbi, et kuigi te olete kõike näinud daam, on teie puhul ilmselt tegu vana kooli mehega. Sellele viitab amüsantne seik, et teie majapidamisest puudub teler! Samas on teil olemas vikat, mille nibuvalude leevendamiseks soovitaksin rinnast eemaldada. Ja üldse, mu hurmav preili- miks te juba tanu all pole? Meeleldi kosiksin teid ise, kuid paraku siplen võlgades. Üheskoos võiksime muidugi noore pere laenu võtta ja teleka osta... No vaatab seda asja, teie ettepanekul on igal juhul jumet! Targem oleks siiski mõni aastake veel oodata, kuna alaealisega vahekorda astumine võib mulle vangipõlve kaela tuua. Ole siis seni hea tüdruk, sauki!
P.S. Mu rate on _skalpellikiisu_

No comments: