Sunday, January 10, 2010

Rajupano hissilla


Omfg, Soomes oli kõik sitaks äge, täiega soome! Päris ju seal ongi sigulle ja mossesid, aint välismaa autod! Tramütlen, ülikõva nahui! Hellalt majui joondki lääne limmareid jai söönd panaani ja purksi, vittu küll, päris vähe on kaupa seal saada! Tra mul on julm masekas peal, mulle üldse ei meeldi Eestis, iga kord, kui ma siia tagasi tulen, on täiega masekas, ilgelt nõme on kõik ja sügis koggu aeg ja normaalseid poode pole ja inimesed üldse ei naerata ja kõik on vaesed maakad wtf. Mütlen, ku ma kuskilt pappi saan ma tõmban kohe siit nahui, siin keegi ei tea munnigi, rõve lumi ja sitt, inimesed käivad vastikute teksadega, mõtlevad et ilge london, nahui mütlen! Normaalseid kohti ega klubisid ega restosid pole, kõik on mingid rotid, imho maakad, vitt. Ma ikka ei sobi vapsee siia Eestisse, olen sündinud ikka suurlinna tsikiks, glamuur ja tõmmud kutid ja soome täiega! Kui ma kooli ära lõpetan ja minggi normaalse töökoha saan kuhugi baari või öökluppi ja normaalse kuti kellel on pappi ja auto, siis ma tõmban täiega nagu nahui siit kuskile Nju Jorki või Maljorkale, kus inimesed on normaalsed postiivsed jai ohi kogu aeg.

No comments: