Monday, January 4, 2010

Kettaheitel koduperenaised


Alanud on viimane nädal pere keskel, lol. Reedel viib kole laev meid seanägudega finnide maale, kuhu raske südamega jätan oma nais- ja lapskaaslased. Kui pikaks ajaks, on mulle teadmata, irwwww. Samuti pole mul aimu, millega nad seal tegelema kavatsevad hakata. Kuluaaridesahinaist on kõrva jäänud väljendid "narkokuller", "seksturism" ning "vodkaa ja aamukalja", btw. Omfg, tundub, et orhideede kastmine ja tšivauavärdjate situtamine jääb minu kiduratele õlgadele pikemaks ajaks. Näljasurm mind õnneks ei ähvarda, sest panin juba ammu peldikusse kardula maha ja rõdul kasvava orika kavatsen kah ebavõrdses võitluses maha lüüa. Oma tähelepanekutest tean ka, et pesu peseb pesumasin ja nõusid kraanikauss, külmkapis on aga poole aasta viinatagavara, icc-icc. Tra, kui kõik nii hästi on, mida ma siis ohin!? Joptvajumatt, nahuijaa ma olen siuke emopede??? Oi plääd- kätte saan, löön vigaseks! Imho!!!

No comments: