Monday, April 20, 2009

Mina ja masinad vol.3


Inglihäälega hoor helistas täna uuesti ja kurtis, et nende esindaja ei olevat minuga laupäeval kahjuks ühendust saanud. Naeratasin, sest saan seda nüüd jälle vabalt teha, kuna mu proteesid on suulakke liimitud uue superliimiga. Küll alkohol ja küpsised lõhuvad kunsthambaid, olin seni ikka püstihädas! Nojah, lits siristas seal veel midagi, ent ma ei saanud tema juttu süveneda, kuna vaatasin parajasti Eurospordist intervjuud ühe Serbia või Bulgaaria käsipalluriga, kes kiitis Dormeo patja, mis kohandub just vastavalt sinu kaelale ja peale. Olen muidu spordiasjadega ikka suht kursis olnud, ent mindki hämmastas, et tellides selle võlupadja kohe saan kaasa kolm erineva suurusega otsikut! No siukest pakkumist olnuks loll maha magada, tellisin kohe kaks patja ega tundnud vähimatki huvi, mille tarvis need otsikud on.
Prostituudi häälega eit telefoni otsas vatras terve selle aja mulle midagi kõrva. Kui jälle tähelepanu temale pühendasin, helises tema õrn tämber:
"Mis oleks, kui lepiksime uue kokkusaamise suhtes kokku? Kuidas teile sobiks homme? Kas kell 11, 13 või 15?"
Alguses mõtlesin, et ütlen talle, et sorry, ma seksin nüüd vähem, sest kannan õlal Nikutini plaastert, aga siis otsustasin raske südamega ikkagi viisakaks jääda ja röögatasin:
"Kule, mutant, kõige parem oleks, kui ma su kahte viikaritega värdjat enam oma maja ümber luusimas ei näeks! Taon portfellid sitauku raiskadele!"
Uskumatu, kui kiiresti eide toon selle peale muutus, jäi ikka väga hädiseks.
Sellest episoodist tegin ma loodetavasti ainult õigeid järeldusi. Igatahes kui nüüd millalgi siin mardisandid või muud elukad akna all laulma hakkavad, saavat nad mu poolt kraesse pangetäie keeva tõrva teise ehedat paska!

2 comments:

misskessu said...

loodetavasti olid ikka eelnevalt Selectist tellitud koeradetailid õues kasepuule kleepinud. nii profülaktika mõttes.

Le Divin M said...

Vähe sellest: ka Hansapostist odavalt saadud aiapäkapikud (tead küll, need, mis hakkavad vilistama kauneid meloodiaid, kui keegi mööda kõnnib) olid ilusti spaleeris ja vistasid füüreri sünnipäeva puhul hoogsalt siighailisid.