Sunday, April 19, 2009

Eilse masinaloo jätkuks

Nimelt kui kaks müügimeest mu akna all lõugasid ja sisse laskmist nõudsid, ei saanud ma neile ust avada järgnevatel põhjustel:
1) lamasin Dormeo madratsil;
2) olin üle keha kaetud Kosmodiskidega;
3) kubemes leiduvale vabale nahapinnale olin sättinud täistuuridel töötava Butterfly Absi;
4) samal ajal masseerisin oma pead NASA poolt välja töötatud juukseharjaga, mis taastavat karvakasvu (siinkohal olgu öeldud, et üks tundmatuks jääda soovimist teesklev baarimänedžer ja hardrokkar tõmbas kunagi noorena selle harjaga terve oma keha üle, tulemused on vapustavad);
5) nagu kõigest eelnevast poleks veel küll olnud, pesin simultaanselt peediplekilist ja mudaga immutatud särki uue Vanishiga, millist toimingut saatsid naise ekstaatilised hüüded "Pidage! Te rikkusite selle ju ära!", "Pese nutikalt!", "Meeletult valge!" ja "Ülo!";
6) mu nägu oli kaetud paksu kollageenikihiga, mis võitles vananemisest tingitud kortsudega delikaatselt (selle hämmastava plögaga saab isegi lõõtspilli laitmatult siledaks).
Kõiki nimetatud tooteid iseloomustavad saksa täpsus, itaalia disain ja šveitsi usaldusväärsus, neid on mugav reisile kaasa võtta ning mis peamine: nad mahuvad vabalt voodi alla.

2 comments:

Kaire said...

:)))))))))))))))))))))

Kirss said...

tra, kui haige ikka :)))))))))))