Friday, April 17, 2009

Inimene versus masin


Eile keset kõige kibedamat kaubalaadimist helistas keegi meeldiva häälega tšikk, teadis mu nime ja isegi aadressi, olevat need mu "sõpradelt" saanud. Türa, teada saan, kes end minu sõbrana talle esitles ja mu telefoninumbri andis, rebin kurgunibu persseaugu kaudu välja! Teema siis selles, et nad tahtvat mulle tutvustada mingit imemasinat, mis parandavat oluliselt mu elukvaliteeti ja olevat üllatus. Alguses mõtlesin, et eit tahab mulle oma tussi pakkuda või vähemalt Laua viinast räägib. Ma ei hakanud küsima ka, mis aparaat see on, vaan pillu ja pullo olid silme ees kogu aeg. Ja et erilise idioodi aunimetust õigustada, olin lisaks veel nõus, et nende esindaja tuleb mulle laupäeval külla seda riistapuud demoma. Kui sellest kodust rääkisin, sain eide käest jalaga silma ja kasteediga makku. Väga kuri oli naine! Et oma eksimust heastada, tõin talle täna järjekordse peediriiuli ja ostsin kaks notti väidetavalt maailma parimat veini (mis naljakal kombel on tegelikult üks odav saksa riisling, mis Kokkuhoiumarketis maksis mingi 50-60 krooni). Sedapuhku ütleb paber, et korvis on kantud mürskude asemel 8cm miine. Minu naine hoiab nendes 0,7 liitriseid peedipomme!




Suure tehnikahuvilise ja raadioamatöörina pakub mulle mõnu, kui laekuvad pildid Türi raadiomastist. Seekord siis ajaleheväljalõigetena.


Homme, kui jumal annab, tuleb siis ilmselt ka väike mündijaht. Praegu aga libistan õllekest, sest Prismas lauakat ei müüda!!!

5 comments:

Marko said...

Ei ole sina mitte ainukene ohver sellesinatses MASU-st vaevatud Eesti Vabariigis, kes saavad kõnesid mingitelt tshikkidelt, kes tahvad tulla sinu kodusse oma imevibraatorite ja kunsttussidega. Ka minu teiselepoolele helistas nende imevigurite maaletooja sõnumiga: "Tuleme ja imeme teie kodus". Õnneks on mul selliste juhtude juba eos ennetamiseks antud välja juhend, tekstiga "Provva, imege selle imeaparaadiga enda mehel!". Tänu sellele juhendile on jäänud nii mitmetki imemised ja reklaamipakkumised ära!

Marko said...

Kusjuuures, helistati ka eile, neid on vist mingine sooduskampaania praega :)

Le Divin M said...

Ahaa, järelikult oled sina see "salapärane sõber", kes mu telefoninumbri ja aadressi neile ahvidele andis! Peen bisnes igatahes, kiidan heaks.

Le Divin M said...

Ehee, käisid ära kaks värdjat. Lasid kella ja röökisid mu nime maja ees, ent ma ei teind väljagi, telefoni lükkasin ka välja. Klassikalised müügimehed olid: viigipüksid, mingid lollakad mapid ja muidugi ka imemasin ise, mis oli hiiglaslikku spordikotti pakitud. Ja olgu see teile kõigile õpetuseks- kutsun teid külla, aga sisse ei lase ja sõiman veel takkapihta värdjateks!

Marko said...

See lahendus on väga hea. Kavatsen seda kasutada enda järgmises retseptiraamatus!