Tuesday, April 7, 2009

Meedikute menüü


Arst ütles, et mu kusi oli hea, veri lausa superluks, aint vana hea kolesterooliindeks olla vähe paigast ära. Soovitas füüsilist aktiivsust ja käskis kahe kuu pärast tagasi minna vereproovi andma. Olin väga solvunud, sest mu haigus osutus kõige harilikumaks riuklikuks viiruseks. Oleks seda teand, oleks kohe maag Hannese poole pöördunud. Küllap tema oleks mul tuvastanud koleda needuse, energiavampiiri ja Sõnajala Siiri. Ma oleks andnud pool kuningriiki selle eest, kui Hannes oleks mulle ravikuuriks määranud Kondolissa Raissi kujutava nuku piinamise ja seksteraapia oma alaealistest koosnevas kommuunis. Võib-olla oleks võimas imetegija koguni surmavastaseid tablette välja kirjutanud. Nüüd on aga julm reaalsus see, et homsest algab taas teoorjus kaubandusketis nimega Kirjapomm.

2 comments:

Marko said...

Mida ma ütlesin? Mida ma ütlesin, ah? Ilma sitaproovi ja proffessionaalse abita ei saa miskit selgeks! Mars Dr.Coti juurde vastuvõtule, sitaproov ja hea tuju kaasa!

Le Divin M said...

Äkki doktor Sitacott tuleb ise reedel pääle tööd mu juurde? Võtaks õige koos ühe mehise proovi?