Wednesday, February 27, 2008

Väike lugejaküsitlus ehk maakeeli test

Mõtlesin, et kuna ma nagunii tõbisena kodus olen, siis viiks läbi ühe väikse testi. Et millised ühiskonnakihid mu kolme püsilugeja hulgas esindatud on. Endal ju ka huvitav teada, kas panna edaspidi rohkem rõhku spordile ja meelelahutusele, või jätkata senist kuivadel faktidel põhinevat akadeemilist liini.
Tõmbasin kohe täiega Igor Mangale kõne peale, ta nagu selline visiooniga mees ja milleks ma peaksin ise hakkama jalgratast leiutama. Iks ütles, et kamoon, lenda mu poole, see pole telefoni jutt. Et faking kapo kuulab pealt jne. Muidu Mang on see Heinmetsa-veise onu vms., esineb avalikkuse ees ka Arvo Pärdina.
Iks andis mulle esikukapist mõned fotod ja ütles, et aasta 2008 toob kaasa palju huvitavat! Mõnes mõttes tuleb murranguline aasta!!

Aga testi juurde! Skännisin Manga antud fotod sisse, siin on kõigile tuntud avaliku elu tegelased, eriti see viimase pildi tšikk. Sina vaata neid pilte hoolega ning anna igale fotole 5 palli süsteemis hinne.












Nüüd liida punktid kokku ja lahuta summast enda vanus koera aastates. Kui saadud tulemus ei ületa sadat (100), jätkame oma följetonides vana head sisse tallatud rada. Saadud arv on ühtlasi ka sinu personaalne õnnenumber, mida tasub alati pimesi usaldada näiteks loto mängimisel.
Võitjatega võetakse ühendust!

2 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Le Divin M said...

Sa kazahn ja need teised munnid, kes mulle viimasel ajal kommidesse "see here" kirjutavad, tõmba vittu! >:(