Friday, February 22, 2008

Maguskomm über alles!

heeringas mul uus koduloom

jah see uskumatu aga just selgus ühest lauluist et heeringat peeti kunagi kodus, kodus rähh. heeringas kuival maal elas ja koduloomana peeti teda. ükskord olevat neptun teda noomind ka et kogu sool merest ära söödud heeringa poolt, et see halb asi noomis heeringat, selle heeringa nimi oli vladimm, jah ta kommunistliku eesti vetes elas, a nüüd ta modernsele koduloomale kassile söödeti see ta saatus oli. noh ja mul nyyd plaan elustada see komme et heeringas võtta koduloomaks kuival maal, ma hakkan neid uuesti tresseerima nagu vanasti kui heeringas elas kuival maal, nyyd nad vees elavad a ma tresseerin ära nad nahhui, jah ma nad oma sõbraks teen ja oma pilli järgi tantsima panen rähh.
õhtul hea õlu yhes käes ja heeringas põlvepeal telkut vahtida, vahepeal kratsid lõpustest see talle meeldib, hakkab itsitama, ja lööb heeringamuige nöäole talle hihihihi

vaata ma ise seda pealt ei näinud ja mingit moodi seotud pole aga mul üks 100% usaldusväärne sõber Marke rääkis et ta kuulis kuidas kuukulguri mehed talle rääkisid kes kuulsid Andri Maimets neile rääkis et ta oli näinud kuidas Emil Rutiku oli Anneli Järvetiga kadrioru pargis jalutanud. noh selline sõbralik jaltamine aga annelil oli uus trend minisiga ka kaasas, ketiotsas tolknes järle seel. tolknema hea sõna meenutab ühte nime. anyuway, mingi hetk siis emil oli seisma jäänud ja kummardanud ja suht obvious mis edais sai. ta hakkas sellel seale käega tegema alguses, minig natu aega 30min või nii, ja siis lõpuks suhu lõpetas, anneli kõrval nii kaua vaatas ilusat vaadet pargis ja järv ja rohelus mõnus chill. põhimõtteliselt sellega lugu ongi läbi

(teiken from sladkajakonfeta tott komm)

No comments: