Wednesday, February 27, 2008

Seksirünnak Ülemiste keskuses

Paari tunni eest saabus murelik lugejakiri, milles nördinud lugeja (Gerli Padar, nimi muudetud) teatas:

"Käisime Partiniga Ülemiste keskuses ükspäe. Mul oli vaja uusi Cartini teksasi, Partin vaatas see aeg lapse järele, kui ma šoppasin. Ühesõnaga, ma vaatasin, et perse on mul ilgelt jämedust juurde visand- varem kandsin number 36, nüüd ei läind 40 ka enam ümber! Tra, mida nagu, halloo, ma olen GERLI PADAR! Tra, teate ka, kes ma olen?
Pärast käisime sealt toidupoest läbi. Arvake ära, kes kassas meie ees seisis? Fakk, see ilma-Niki! Mingi jorss oli ka tal, ilgelt nõme siilisoenguga bemmimees, dressidega ja nahktagiga maakas. Nikil oli mingi väike koeranäss ka käekotis, vastik lits raisk! Vaatasin kohe huviga, et mida see kõõm siis ostab. Tuleb välja, et Niki vaene rott- ostsid oma tropiga kahe peale purgi lihata boržisuppi. Halloo!, mis mõttes nagu!? Sitaks staar oma arust, lehm, raisk! Pane ennast põlema! Vittu, kusjuures kõrvalkassas oli natsibänd Loitsu bassimees, see vahtis Nikit silm punnis ja küsis pärast autogrammi. Täitsa putsis, mida nagu- halloo, MINA SIIN! GERLI PADAR ON SIIN!! Tra raisk, ma saadan teid kõiki vittu! Sal-Saller ja Mari-Leen tõmmake oksa ennast!
P.S. Saadan teile ka ühe pildi kõige ilusamast plaadikujundusest (minu oma järel!), mis Eestis tehtud. Ostke mu plaati!"

Crimescene

Vastab dr. Cott, tantsuterapeut:
Kallis Gerli!
Seda, et sa paks emis oled, teadsin ma ammu. Aga et sa ka lausidioot oled, tuleb mulle mõningase üllatusena! Mari-Liis on teatavasti põhjapoolkera kõige rämedam lõust ja laulab ansamblis Blondie. Eit näeb välja nagu saja-aastane, aga tegelt on mingi 25 umbes. Kusjuures mingi urood võttis ta hiljuti naiseks! Mismoodi sellist anakondat keppida võimalik on, jääb meditsiinile teadmatuks. Tüüp on ilmselt puruloll või pime, nagu ka sinu Partin.

1 comment:

Kähmar said...

Ma vaatan ,et sul pärasoole pöletik ja vaja oleks juudirasvast küünlaid. TZurban ja atoll ,see heer teevad sulle varsi säru.