Wednesday, February 27, 2008

Kuidas käituda kriisisituatsioonis



Lugesin just ühe tolguse plogist pealkirja "Haapsalu pubiralli". Haapsalu on jumalst ok linn, kuigi ma pole seal oma 13 aastat käinud (nii palju aastaid tagasi kakuti raudtee üles, RIP Piilupart!). Aga mu mure on seekord pigem lingvistilist laadi. Kui ma tuvastan kellegi sõnavaras väljendi "pubiralli", siis saan kohe aru, et kirjutaja on ilge värdjas, pauk kuubis, sitane pede. Tõenäoliselt on ta Tallinnas elades käinud ainult Rokus ja heal juhul ka Hadeses, aga Haapsalus käis ühe õhtuga linnakese mõlemas kõrtsis ja räägib nüüd suure suuga pubirallist! Vitt oled, peldik, pede! Vastik jobi oled. Täpselt selline mees, kes pole elus eite saand, kuigi ise juba üle kolmekümbine. Riided on sul juba kümme aastat samad olnud, kuigi palk on suht ok. Selle pärast ma arvan, et sul tasuks mokk maas hoida ja oma blogis loodusest või muust siuksest sitast kirjutada. Või muskelautodest. Aga ära räägi teemadel, millest sa sittagi ei jaga! See, et sa oma tolgustest sõpradega reedeti-laupäeviti Rokus õlli joote ja pärast kuskil Mustaka kvartiiras lauakat ning meidenit haukate, ei tee sust paatiänimali. Normaalsed sepad paugutavad nii et maa must ega laula sellest, nende tegemistest laulavad pärast naised ja jobimad mehed!

Teine väljend, mis mind kui träänsisõpra heidutab, on "rokk" (ka "rokkima"). Kas Jaagup Kreem, Kristjan Kasearu ja see Trafficu pekine paavian on rokkarid? Muidugi on! Vittu, Mihkel "jee jee, ma ei saa armastusest laulda see imal mu meelest ma ilge rebel rokenroll elupõleti mees tegelt" Ratt muidugi ka (kuigi mingis ta laulus on teema umbes siuke, et "mai saa ju armastada sind kui sa ei ava end"). Tänasest päevast alates on lugu selline, et inimene, kelle blogis avastatakse sõna "rokk", sellele tuleb Margus Pilt järele! >:)

2 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Unknown said...

blää, tovariš, tõõ o komm gavariiš? valgusta! Aga üldkokkuvõttes on Pildi Marguss ju imbe, milleks siukse sitauniku piale üldse blogi kallist ruumi raisata?! naahui, ütlen ma. See fätso rsk, uroodblätt, laseb hetkel kindlapeale oma mugavas usa luksusmaasturis mõlema pekkis suupoolega iadjaparemat keeduvorsti... ei, nuinaahui, mis keeduvorsti-ehtsat krakowi worsti iamaitsta ja ei tema ei mõista, miks minusugune tööinime piab keskturul juustuasendaja järtsis seisma. Hatelka talle sõõrmesse!