Wednesday, February 17, 2010

Vastlad, pastlad, mürgiastlad

Jälle saab avalikkus lugeda, et ühes Pässa peres on papp otsas ja näguripäevad majas, nagu vaevleks ülejäänud rahvas tohutu jõukuse küüsis. Õudne, onju?
*
Eile läksin lolli pea, lapse ja naisega liumäele. Kohal olid ka Rain Kelk, Ken Saan ja Barbie Eisaa. Vanaka nõlvad olid inimkihiga kaetud, mul hakkas juba vaikselt sees keerama. Nojah, egas midagi- poiss kelgu peale ja viuh! mäest alla, küll noormees rõõmustas. Mulle aga tekitab teiste rõõm alati talumatut piina, nii ka nüüd, sest mina pidin vahvat kelgusportlast aina ja aina mäkke tagasi pusima. Katsusin küll oma mõistukõnesse põimida sõnu nagu "Vankuuver", "Kruusja", "sadanelikendviis kilti tunnis" ja "Jebens vs. Viljandi trepid", aga noorsugu ainult lalises vastuseks. Oh issand, süda läikis nagu mingi suvaline plekitükk. Mu kannatused katkestas saabuv hämarik, kõht aimas, et kohe saab koju pudrupottide ja lihavarraste manu. Aga sittagi!
Kodus märkasin, et traditsioonilise hernesupi ning seajala asemel oli laual hoopis kapsarull kardulatega, olin rõõmsalt üllatunud. Hernesupp mulle meeldib väga, aga andke andeks, lödisevat keedusõrga ma keeldun seedekulglasse küüditamast. Nojah ja. Eks siis hakkasin aga peale käima, et kus mu vastlakuklid on (neid ma söön ainult moositäidisega, muidu on tegemist mõttetu junniga). Et noh, davai nahui, nüüd maiustaks pisut, kus varjate mu kukleid, aulikud? Andke aga ette, tulge, kuklid, mulle makku! Küll ma veel näitan teile, kuidas saiast sitta tehakse, vermin teist sihukese laadungi, et! Noh! 
Aga vastlakukleid polnud, nende asemel sain ränga malmpanniga ilgema liti vasta kukalt, nii et silmist verd ja suust veriseid hambaid pritsis. Seejärel rünnati mu kubet jalgadega, ribikannelt mängiti aga lihakirvega. Sain nii et tolmas, nii et vähe pold ja nii et teinekord tean. Pärast, kui kägaras maas hinge vaakusin, pandi mul veel juuksed põlema. Enne minestamist jõudsin veel mõelda, et kui homme töö juures sepad küsivad, et kas sain peksa naise käest, siis ütlen, et ei saand, hoopis mehe käest pälvisin kobeda kolaka. Tahtsin veel midagi mõelda, aga ei jõudnud enam, pilt läks tasku (photobucket.com).

No comments: