Tuesday, February 2, 2010

Majanduslik mõtlemine

 
Käisin täna arsti juures, kus mulle öeldi, et ma olen loll. Kah mul uudis, nagu ma ise poleks aimanud! Olin silmakliiniku asemel läinud hullumajja, loll juhus! Juurdlesin selle ime kallal, kui järsku meenus, et kodus on mul ju terve pudel viina, mille dr. Cott tõi.  Vanast ajast veel poolik lauakas ja poolik Liviko tsinn kah. Mõtlesin,  et mis oleks, kui teeks peo, ikka ilge mäluka ja homse tuumapohmakaga Nojah, hea küll, mõtlesin mis ma mõtlesin. Sain kohe aru, et olin rängalt eksinud, sest järgmisena mõtlesin: "Debiil, täna on ju teisipäev, nädala sees ei laku!" Olin väga solvunud ja stressis. Mõtlesin, et maandan hiilivat depressiooni sokulaadi ja präänikutega. Pärast sõin sokulaadi ja präänikuid ja ei jõudnud ära imestada oma enda lollust- oleks ikka pidand viina jooma, oleks maiustustele kulutatud sott alles jäänd.

No comments: