Monday, May 4, 2009

Eestlased Heidelageri 3. ringis



Pantokraator pole mitte etnoproget rammiv nähtus, vaid arusaamatult sitt bänd lihtsalt. Et seda taibata, ei peagi seda kaheksakümnendate eesti roki halvimat klišeed kuulama, piisab täiesti, kui lugeda-kuulda bändi nime: Pantokraator. Maailma Tervishoiuorganisatsiooni hinnangul on tegemist ilmselt kõige lollima sõnaga, saati siis veel bändi nimena. Ja kui sa ikka ei usu, siis pane silmad kinni ja kujuta ette, kuidas Lauri Saatpalu oma nina-tõrrekaga lausub: "Panto, lihtsalt Panto." Mina olen seda kahjuks raadio vahendusel kuulnud ning ilmselt ei parane sellest läbielamisest mitte kunagi. Ma olen omal ajal paraku peale sattunud ka mingile telesaatele, kus räägiti Pimedate Ööde Filmifestivalist. Filmid kui madal kunst mind ei huvita, saade ka ei huvitanud. Lihtsalt sattusin pulti plõksides sellele peale. Saate juht oli muidugi Saatpalu, kes parajasti ütles: "Pöfffff", kusjuures midagi ilgemat ma pole ei hiljem ega enne seda kuulma sattunud.
Eelnenud juttu palun siis tõlgendada kui P-bändi vastse albumi arvustust, kriitikat ja reklaamiteksti.
*
Tegelikult tahtsin puudutada veel proosalisemaid valupunkte. Nimelt avastasin eile Tagadilt naastes, et keegi värdjas oli korteriukselt uksesilma ära kruttinud!
Teine häda oli täna, kui naine maalt linna tagasi tuli ja kohe mulle töö juurde helistas: "Sul siin mingid naised käinud? Kelle kõrvarõngas see siin kapiserval on?" Perse, mul käisid küll mõned joodikud külas, aga ühtegi tussi nende seas polnud. Kõrvarõngas oli kapil lebanud teadmata aja, mina polnud seda aga märganudki. Nii et äkki keegi on joomise käigus siukse imeliku ripatskõrvaka ära kaotand, kus tilpnevad nagu kergelt ovaalsed rõngakesed. Pilti ma teha ei viitsi. Kui tundsid enda rõnga ära, siis helista mu naisele ja ütle, et ta ei pablaks, et seal polnud armastuse ja tunnetega midagi pistmist, puhas kepp aint. Ja siis võid rõngale järgi tulla. Sissepääs 0,5l Laua.

1 comment:

Unknown said...

ma paljastan selle püssi, kes need niburõngad teile kummutile jättis
http://vili.us/hypno.html