Tuesday, November 11, 2008

Peeglist vaatab vastu munn


Väga huvitav on praegust žurnalistikat jälgida, sest debiilikud säravad sel aastaajal ikka eriti rõõmsa leegiga. Ei taha siin kasutada triviaalsevõitu väljendit "Pindu minu silmas näed, aga palki enda omas mitte", kuigi see iseloomustab mõnda taunajakirjanikku väga täpselt. Ütleme, et ma saan mingi jopakolla käest virna rõvedaid vofloosid Stradivari viiuleid maha müümise eesmärgil. No ja siis reklaamin neid oma tuttavatele kui superhäid koopiaid, mille omamine on iga muusikasõbra püha kohus. Samas müüb see "viiulimeister" ise ka oma sitta, sama teevad veel peale tema ja minu enda mitmed teised inimesed. Kusjuures kõik müüvad odavamalt kui mina, kuigi mina olen ainuke, kes huilgab pidevalt supersäästuhinnast, millega viiuli minu kaudu saab. Ja kui minu tähelepanu sellisele asjaolule juhitakse, kinnitan rusikaga vastu tissi pekstes, et mina müün neid viiuleid selle pärast, et viiulimuusikat propageerida, olen nimelt aatemees, kõik ülejäänud on juudid ja maiad raha peale. Vaat selline muusikaspetsialist olen mina!

No comments: