Saturday, November 29, 2008

Kaasiku Viki epistel töötas!!!


Skandaal on lahvatanud antifašistliku hardrokkansambli Loits ümber. Nimelt on verisulis pillimehed prooviruumis Loitsu instrumente omavoliliselt kasutanud ja nõnda Eesti kõige koledamat basskitarri teotanud.

EDIT:
Hää, et inimestel on komme üle päeva oma nime kuugeldada ja veel parem, et nad ka lugeda oskavad. Toimetusse saabus täna selline kiri:

Mina, E, palun eemaldada oma nimi ja minu tehtud pilt Teie blogi sissekandest. Mina kui kõrvaltvaataja ei ole seotud selle "skandaaliga", mistõttu minu nimi vaevalt sellises sissekandes figureerima peaks. Lisaks soovin, et minu ees vabandataks tsiteeritud ebasündsa sõimu eest. Lugupidamisega, E


1 comment:

Anonymous said...

Asi pole mitte googeldamises vaid heades sõprades. Lugupidamisega E.