Thursday, June 5, 2008

Sada miljonit kärbest ei saa eksida: söö sitta!

Kamraad Karla käest jõudis eile minu väärikasse omandisse see konnakugistajate elik rantsuste gaasimaskikott. Et väärt räbal minuni jõuaks pidi minu perearst dr.Cott oma tervise mängu panema. Nimelt pani meditsiinikorüfee selle koti tõttu Saaremaal maitiamitu päeva tina. No olge te mehed igatahes tuhandeks!

Aga täna tundsin taas enda turjal maailmakõiksuse raskust ning olin sunnitud tasuma ebainimliku intressiga karmavõlga. Ükspäev siin hurjutasin lolliks läind pimme, kes otsivad igavese nooruse võlueliksiiri a ise samal ajal teevad kõik, et oma tegelikust east umbes sada aastat vanem välja näha. No hurjutasin mis ma hurjutasin, aga täna olin ise kõpsti! aeroobikasaalis! See pilt trikoos perverdist, mille siia samuti hiljuti postitasin (mingi täitsa suvaline võõras sepp see), oli nagu mingi kuradi ettekuulutus! Õnneks oli seekord tegemist mingi beebikooli või ma ei tea mis asjaga. Litutati ja pläkutati maast ja ilmast. Nii palju, kui ma sellest hiina keelest üldse aru sain, jäi üldjoontes meelde aint see, et ei tohi sünnituse ajal oma naist peksta. See hämmastav fakt tuli mulle suure uudisena! Mul oli muidu plaan provvale kõige suurema paanikahoo ajal kapi otsast jalgadega näkku karata, endal põlevad uisud jalas! Nüüd läheb see tore Järvamaa traditsioon otse öeldes putsi kogu täiega, ei osata enam tänapäeval romantikat hinnata!! Ent see pold veel kõik!!! S-häälikut mitte hääldava instruktori igavast monoloogist koorus välja huvipakkuv informatsioon: mu mõrsja olevat paks selle pärast, et tema kõhus on laps! Fakk raisk, rästikut olen rinnal soendand kõikse aeg, inimsööja!!! Täna öösel ma uinuda ei söanda, mine lolli tea! Teritasin haamri ära.
*
Homme -kui peaks juhtuma, et mul peale eluilget töönädalat veel hing sees on- lähme Suveks Tõrvasse. Ka-a-a-s sa tead, kui ilus on meil Tõrvas? Türil? Seal ühel väiksel printsessil mingi sünnipäev või muu reiv ja ühtlasi vaja Kõpu pätiga natuke rauda maa seest välja meelitada.

1 comment:

misskessu said...

Põlevad uisud jalas...........:D:D:D:D:D