Thursday, October 9, 2008

Uus kuritegevuse liik: sitast tehtud sült vs. rokenroll









Ma ei tea, kas ja kui palju sa R2-e kuulad, mul mängib see töö juures päevad läbi. Täna läks kops üle maksa, kui juba umbes sajandat korda sel hooajal kõlas raadiost "...suve valgeimal ööl pole tahtmist tähti mul lugeda...". Ma vaatan, et inimestel on karistamatuse tunne ikka väga kõvasti sisse juurdumas. Ilgelt palju on tekkinud rõvedaid bände, kes peavad ette ja taha ekstra rõhutama, et nemad pole süldiorkestrid, kuigi teinekord ikka on sunnitud seltskonna nõudel esitama va kallerdist. Eelmine suvi tegi see värdjalik Päris Anni otsa lahti ja nüüd muudkui tekib raisku- Bad Orange, Shannon ja ma ei tea, mis nimedega nad seal kõik veel on. Jõhker pask!!! Igast noodipojastki kostab isegi kurdile, et tegemist on hardcore süldimeestega, kes mingil arusaamtul põhjusel on otsustanud "rokkima" hakata. Kõige nilbem on Shannon, neile kuulub konkurentsitult kõige sitemate ja fantaasiavaesemate kidrariffide ja vokaali kuldmedal. Ausõna, selline tunne, et tüübid pole kordagi sattunud ühtegi rokiplaati kuulama või on lihtsalt nii põmmpead, et ei oska muusikast olulist iva leida, rääkimata siis šnitivõtust. Ma loodan, et kõrged politseiametnikud teevad mu kaebusest järeldused ja selline bardakk lõpetatakse resoluutselt.

Postiivse poole pealt seda, et Kosmikud on ka lõpuks ühe hea laulu teinud, see haualugu on ikka sitaks kuld.

No comments: