Monday, October 13, 2008

Laosta end nüüd!


Ükspäev koputati meie korteri uksele. Avasin, kuna olin kindel, et ukse taga pole kedagi. Ai plääd, küll pettis ära- korterisse pressis end inimene, kellel olid käes mingid paberid ja sugu oli tal naine! Tahtsin minema joosta, ent jalad olid mul nagu vatist ja kinni sai sai preili mul natist! Ilma peenutsemata tegi tundmatu heategija mulle ettepaneku:
"Värdjas, võta kohe Credit24-st viiskend tonni laenu!"
Mis mul üle jäi, võtsin. Selleks tuli mul alla kirjutada tervele reale paberitele, mida ma eelnevalt seaduse järgi läbi lugeda ei tohtivat. Mul polnud põhjust salapärase võõra jutu õigsuses kahelda, sest mu ehmatusest higist otsmikku jahutas tema külm Magnum. Et asi lihtsam oleks, vormistasime paberid nii, et laenuraha kantakse otse tema kontole, tagasi maksan seda aga mina. Kusjuures intressid on elajalikud! Kui autogrammide jagamine ja muud formaalsused läbi, hakkasid külakurnajaga kaasas olevad töömehed korterist mööblit välja vedama. Ei halastud isegi kolmekümne aasta tagusele spordiloto peavõidule, kaunile karupruunile sektsioonkapile. Huvitav, mille taha ma nüüd edaspidi naise eest pudelit peidan? Nõnda kulgesid õdusad õhtutunnid, olin hoobilt vaene ja tervele maailmale võlgu. Lahkudes ütles lõbus pangandustöötajate delegatsioon mulle:
"Türa, nii vähe asju sul sital oligi vä!? Rüüpa hapet, peldik!"
Sain veel hüvastijätuks hea paugu peksa ning meeleolukas laenunõustamine oligi lõppenud.

Credit24 toetab kultuuri, sporti, haridust, vallavaeseid ja põllumajandust. Tegelt ka, ilma irooniata- võta mingi kakskendviis tuhhi neilt ja lähme kasiinosse!

4 comments:

bruunu said...

Ma ei tea mis sundis mind püksi kusema! :D

Le Divin M said...

Sind sundis tõenäoliselt dementsus. Selle vastu aitaks üks hea kärakas laua viina, aga millal seda õnnestub su seltsis jälle pruukida, on esialgu teadmata.

bruunu said...

Vot Kurat,ruttan-ruttan poodi poole pamperseid noolima. Vaatan, pailu saan. Ma mötlen,et pääks tulema titte vahtima......

Le Divin M said...

See on väärt mõte! Raba mähkmed kaasa, lauakas on mu poolt!