Monday, March 3, 2008

Kolesteroolipomm ma olen nüüd!

Täitsa putsis! Jätsin eelmine suvi joomise maha, kuu aega tagasi lõpetasin suitsetamise ja täna selgus, et loobumiste uus tase saab olema dieet. Sest kolesteroolitase mu vereplögas on 6,2 (normaalne olevat kuni5). Seega pakaa pekk ja kreemikook!

Lohutuseks imbusid surija kollektsiooni tutikad (loe: laokonditsioonis) saksa soldati tolmuprillid ja Luftwaffe võitoos. Töö juurde tuli ka 200 liitrine kütusevaat kirjadega
Kraftstoff
Feuergefährlich
Wehrmacht
Vaati arusaadavalt (naise meelest, minu arust arusaamatult!) ma korterisse tuua ei saa

2 comments:

Kähmar said...

Mis kuradi kolesterool ja dieet.Tuleb rohkem kaevamas käia , keppi teha ja just peadki selle vaadi koju vedama ja naisele iga öhtu sellega jöu ja ilu numbreid näitama.

Le Divin M said...

Seka on valus ja kaevamine teeb villi pihku. Sa lihtsalt tuhni aktiivsemalt ja too leiud mu juurde ekpertiisi.