Thursday, March 25, 2010

Prajjan Aadams: kas Darkthrone polegi Itaalia rõivabränd?

Lapsed ja vanakesed, teie ärge edasi lugege, sest täna vestleme romantikast läbi meditsiiniprisma. Meile on kirjutanud Cäytlin-Tseribell, 17a., üksikema Kohilast:
"Tere!
Maik ja Ritsikas ütlesid mulle ükskord, et davai, Kätu, hüppa peale, lähme teeme paar tiiru, meil on liiter viina ka! Ma mõtlesin, ei vai natt, kuttidel oli päris normaalne bemm ja mõnusat tümmi tuli ka sealt seest. Hüppasin tagaistmele. Alguses oli kõik okei, poisid viskasid kildu ja jõime viina mehukatiga, makist tuli ka aint mu lemmarlugusi, näiteks Tžidžidagostiino ja Tiesto. A siis jättis Maik kuskil garaažide taga auto seisma ja nad hakkasid mind käperdama igalt poolt. Ise ütlesid, et nad ilgelt armastavad mind ja ma saan järgmine nädal kaks sotti janiedasi, aga tegelikult keerasid nad mulle lihtsalt taha ja viskasid pärast autost välja ja lubasid maha lüüa, kui kellelgi räägin.
See juhtus juba neli aastat tagasi, nüüd on mul laps, tütar, panin talle nimeks Dženny-Brandyfika. Aga ma olen aru saanud nüüd, et ma ikka tegelt üldse last ei taha, olen veel nii noor ja tahaks niisama möllata täiega ringi. Meest mul pole ja raha ka üldse ei ole. Tahtsin minna aborti tegema, aga arst ütles, et kas ma olen debiil vä, et juba hilja on abordiks. Ma ei teagi, mida teha, aga last küll ei taha. Äkki teie oskate aidata?

PS: mu tütar on lisaks veel taun ka, silmade vahe on meeter nagu Jaag Upkreemil."


Teile vastab ämmaisand dr. Cott:

"Türa, vana lits, päris segi keerand vä? Tule minu juurde, ma topin sulle su ebardi jalgupidi putsi tagasi, nahui! Ära kuse, kõik saab korda-korda-korda-korda, sest ma armastan sind! Sellest saab meie suvi! On küll hilja! Okei siis, astu läbi, teeme ära, milles vapross, nahhui!"

No comments: