Monday, March 1, 2010

Aeg teha kokkuvõtteid

Kui inimene on ikka viina peal kasvanud, siis pole mõtet igasugu muud solki endale sisse pumbata. Ilge kogus õlli ja jäägert laastasid mind laupäeval nagu orkaan, neerud ja maks ei saa sellise kombinatsiooniga kuidagi hakkama, praegugi veel kimbutab pohmell. Lisaks võib peo plusspoolele kanda telefoni, mille ma ära kaotasin. Tra, mul on Tapperiga mingi needus või muu huinjaa, olen sinna kaotanud džempri, fotoka, hunniku heliplaate ja sedapuhku siis aparatuuri, mille abil ma seni olin harjunud reaalse eluga kontakti looma. Nii et palju õnne kõigile, kes mulle eile ja täna on üritanud helistada!

4 comments:

Kaire said...

Oeh, pai-pai ja ära põe!

Kaire said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Le Divin M said...
This comment has been removed by the author.
Le Divin M said...

Telefon leitud, ärge oma intiimandmeid siia pilduge, pervod ja kapo loevad iga päev ;)