Friday, March 6, 2009

Turvakool*


Jätkame loengusarja "Kuidas tänapäeval ellu jääda". Eelnevalt oleme süvitsi uurinud Lauaka tervistavaid omadusi, mille kasulikkus portmoneele ja rasket joovet pühaks pidavale rokkarile on korduvate katsetega ka kinnitust leidnud. Aga et kordamine on tarkuse ema, siis on meie sõltumatu instituudi laboreis ka täna õhtul kolbid-mensuurid hakkamas!
Tänases loengus libiseme põgusalt ja pealiskaudselt üle ühest soodsast võimalusest, kuidas oma telefonioperaatorile mitte maksta seda kirvehinda, mida ta aastate jooksul sinu seljast koorima on harjunud. Kurvastusega tuleb tunnistada, et juttu ei tule Säästuässast, kuigi tema ässad ja kunnid pakkumised ühes reklaamikunsti tipptasemega seda kahtlemata vääriksid. Mina valisin ülalnähtava kollase teenuse, sest:
liitumine tasuta,
kõneminut igal ajal 78 senti,
kasutab mu eelmise operaatori levivõrku (mis on teatavasti Eesti ja vaat et kogu Euroopa kvaliteetseim, ent ei ole teps mitte Elioni konglomeraati kuuluv),
väga paljud seda kasutavad sõbrad on aastate jooksul avaldanud imestust, et kas mul tõesti oma rahast kahju pole.
Aga tulles tagasi oma lemmikteema juurde, mis sõltuvalt minu poolt valitud teadustööle on Lauakas, paiskan õhku ühe küsimuse, millele ootan vastust inspektor Kukekese ametiõelt:
Kas tuua kilone või poolik?

* Makstud reklaam. Selle soperdise eest annab Teleyks igakuist stipendiumi 100 000 EUR mu näruste elupäevade lõpuni. Vähemalt ma loodan, et annab. Kui ei, pean võtma jõuga. Jõudu aga ammutan sealt, kust oma teadusliku kraadigi: Lauakapudelist!

1 comment:

Kaire said...
This comment has been removed by the author.