Wednesday, March 11, 2009

Palju õnne, Lembuti!



4 comments:

misskessu said...

tead et ahto elab 200- aastaseks kuid 160 sellest on ta impotent???:)))

Le Divin M said...

See tuleb mulle uudisena!

Marko said...

Mina olen kuulnud sellele väitele täiesti vastukäivat infot. Nimelt esimesed 40 aastat on ta impotent, aga siis pidi hakkama 160 aastat järjest kepsutama nigu jänes och nugis. Vat selline mees on Auto.

Le Divin M said...

Mis te naljatlete siin, jätke kohe järele, ajate mul pea sassi! Mina tunnen Lembo-Ahtit Lehmtetsa küll kui pidurdamatut vemblavürsti, kes enda jutu järgi seksis kord parematel päevadel koguni 16 (või isegi rohkem) korda päevas! Tõsi küll, iseendaga. Vaat selline mees on tänane juubilar, ikka hakkamas ja triksis-traksis. Mõne jaoks võib see muidugi impotentsina näida, aga see kaldub juba liialt meditsiini valdkonda ja ei tahaks pidupäeval teadust tegema hakata.