Friday, January 9, 2009

Toetame Eesti kümnevõistlust!


Kadrina kümnevõistleja ja suur mõtleja Kristjan Rahnu on jätkuvalt kuses.

Dr. Coti koolivend ja persekukkund dildoärimees pole süüdi!

Head sõbrad!

Minu nimi on Kristjan Rahnu. Olen kümnevõistleja, kes on naiivsusest ja rumalusest sattunud supi sisse, mida ei soovi kellelegi. Tekkinud ebameeldiva segaduse pärast tahan vabandada oma lähedaste, treeningkaaslaste ja treenerite, spordiavalikkuse ja kõigi pöidlahoidjate ees, kellele minu senine tegevus korda läheb. Eraldi tahan tänada ja vabandada Erki Noole ees - eeskuju, kelle avalikkuses öeldud sõnad on ühed vähesed, millele lisaks lähedaste toele mul seni on toetuda olnud.

Olen teinud vigu, kuid ma ei ole kupeldaja. Seadusjärgselt ja advokaadi soovitusel on minu ajakirjandusega suhtlemine piiratud ning tõtt öelda ei ole ma ka ise rohkemaks valmis. Nüüdseks olen sõlminud õigusabilepingu vandeadvokaat Andres Gorkiniga. Tahan tänada vandeadvokaat Maria Mägi, kes reageeris kiirelt ja oli valmis mind kõige raskematel hetkedel toetama, edasi aitab mind kriminaalasjadega tegelev vandeadvokaat.

Tean, et minu tänast avaldust ja soovi mitte esineda teleekraanidel võidakse tõlgendada kui ajakirjanduses esitatud kahtlustustega nõustumist. Ausal inimesel pole ju midagi varjata. Kriminaalmenetluse toimumise ajal saan aga vaid täna öelda, et ma ei ole kupeldaja.

Minu sooviks on jätkata sportlaskarjääri, loodetavasti on see võimalik. Ainult nii on mul võimalik taastada normaalne elurütm. Õiguskaitseorganitega teen õiglase otsuse nimel igakülgset koostööd.

Loodan, et mõistate mind. Kui ei mõista, mõistan mina, mille pärast.

Austusega
Kristjan Rahnu

No comments: