Friday, January 23, 2009

Ok, homsest siis paar sõna


Et mingi pool päeva või kaumengi olen hõivatud kandlemänguga. Aga õhtul passin raudselt kodus oma viinapudeliga.Kes siis homme heaks arvab külla tulla OMA JOOKE jooma ja minu snäkke mekkima, siis andke aga tulla. Enam-vähem ok oleks, kui sellest mingit moodi teada mulle (elik mu preilnakesele) annaksid. Ise ma kedagi spetsiaalselt kutsuma ei hakka, sest kõik potensiaalsed kutsutavad loevad enivei seda juttu siin ja järelikult saavad ise ka aru, et jutt just nimelt teile mõeldud.
Juhheil!

4 comments:

Marko said...

Oi vana pask, mul on tunne, et mu krimpsus ja haavandites vaevlev magu saab homme hea kõhutäie viina. Edasi, musketärid! Siuh-säuh!

Le Divin M said...

Sinuga on üldse eraldi teema, elajas! Kui sa veel kaua nussid ja oma vanu saladokumentide avaldamisega pidurdad, siis saad hea maotäie kuuma jobi homme!

Marko said...

Kohe panen uue laari hakkama. Panen kohe mitu. Musketärid, vperjod. Konstaanzia, blin!

Kaire said...

nagu ma juba ühes eelmises teemas (mis rääkis kellegi vananemisest) teatasin, astun oma gaseeritud piiritusega läbi ja võtan oma orja ka kaasa...

Kaire