Saturday, May 31, 2008

Pall, saar, cock ja vest

Lavalt tulles tuiskasin ishiasest puretud jalga liibates ruumi, mille uksele olin eelnevalt peoperemehel lasknud kleepida suure sildi, mis teatas, et selle taga asuvad sauer ja veetsee. Eidekari muidugi uskus pimesi seda silti, kolleege aga jättis selline kirjutis külmaks, kuna nende jaoks dušš kui hügieeni alustala täiesti võõras leidus on. Mina, nagu öeldud, kiirustasin siiski puhtusepühamusse, kus kümblesin kahe toreda ja häbeliku maatüdruku seltsis. Asja juurde käis muidugi üledoos nuudiniisutust ja muud vanainimeselikku. Pärast tegin tšikkidest ühe pildi ka, endale mälestuseks, nagu neile ütlesin. Tegelikult pildistasin neid sinule mõeldes- sa ju vana tuntud peoloom ;)

A muidu pold ka viga, kena liuake hõrkude suupistetega peale "dušši" oli väga meeldiv. Ainult rahvast oli sitaks vähe ja päkksteitšis olid ainsad vedelikud õlu nimega Rock ning vesi, milles polnud mulle! See jääb minu jaoks ilmselt igavesti lahendamatuks mõistatuseks, miks absull IGAL KEIKKAL tassitakse pändimeestele peale õlle ka meeletutes kogustes gaseerimata vett. Vittu, ma ei tunne ühtegi inimest maailmas, kes seda sitta jooks, aga kontserdikorraldajate meelest me muud ei tahagi, kui gaasita vett. Tra, mu arust ajab gaseerimata vesi paljast vaatamisest oksele, janu sellega kustutada ei saa ja tõenäoliselt maksab see kusi poes sama palju, kui normaalne mullivesi! HALLOO, milles asi!?

No comments: