Tuesday, May 6, 2008

OO- nii punnis mu silmad präelt!

Uskumatu lugu! Niipea, kui avaldasime uudise sellest, et Tivain ootab poega, läks põrgu toimetuse postkastis valla! Teada ju vana tõde, et naistele meeldivad üksikud mehed väikeste lastega, aga no kuulge- pole Tivain ei lesk ega vanapoiss! Sellegipoolest on rõõm tõdeda, et kiimalised pimmid usinalt oma pilte uudise peale saatma hakkasid, avaldame mõned siinkohal koos saatjate kommentaaridega.

"Mul hakkas pildistamise ajal silmast verd jooksma, selle pärast ma kaamerasse ei vaatagi. Maiken aravetelt"


"Mul olevat ilusad silmad. Jäägu nende sära su saatjaks! S. Keilast"

"Motorexil 2006. Kärolin Astangult"

"Olgu mälestus minust ilusam, kui see pilt! Silja Leppneemelt"

"Sõbrannaga Balti jaama tunnelis. Galina Maardust"

"Tutipidu, mina vasakul;) Eva Sindist"

"Mina ja mu rebenev selka (seda pole pildilt näha). Merle Päinurmest"

No comments: