Friday, June 25, 2010

No nahui, hakkan vist segi jääma

Tra, ma hakkan silmataadistuma (Silmataat a.k.a. Isa), aint katlaruum puudub, pean üksi jooma elutoas nigu mingine dipiilik, ausõna! Ämmastav fuckt on, et kõik tõmmasid linnast jeed juba mitu pääva tagasi, aint mina näitasin üles ennastsalgavust ja jäin. Tegelt ma oleks pidand Elsingisse ujuma, aga kuna anti võimalus täna tööle minna vabatahtlikult, siis ei akand nussima ja käisin ketsisid ja džiinsisid ühest riiulist teise vinnamas. Ise ka imestan, kui loll inime ikke olla vöib, ammu ju teada, et töö võib inimesest kergesti ahvi teha! Nüüd istun siin, larbin õlli (viin ootab sügavkülmas oma järge), vahin portugali pedede ja prasiilja väärakate vahelist vutimatsi ja emotsen et vähe pole. Kui on mõni, kes pole maale tõmmand ja on nõus mu poole lakkuma tulema, siis elistage. Olen hõum alõun änd redi for rape änd rõumanss.

No comments: