Thursday, June 10, 2010

Mu esimesed esinejakaardid

Ürrar nummer üks leidis aset Võru Kubja (või kuda see kirjutataksegi) lauluväljakul, kus külg-külje kõrval andsid kütet satanistid, pungid, esimesed skinnid ja lihtsalt joodikud. Oli mu esimene keikka bändiga, laulsin ja mängisin bassi, makaronid hellalt värisesid all. Lilli mulle just ei toodud (nagu juhtus sama bändiga Pärnus esinedes umbes kuu või kahe pärast), aga pungid märatsesid ja daamid kiitsid. Kahju, et ma 17-aastane uje tatt olin, praegu kahetsen, et neile kõigile taha ei keerand. Pärast, kui pidu läbi oli ja uue päeva varahommik koitis, tulid lauluväljakule mingi mustlane või muu tšurka ja sellega kakeldi nii, et kidrad ja tühjad viinapudelid lendasid.

Nõmeda nimega ürrar number kaks toimus Kadrina lauluväljakul (jah, vanasti ikka osati! Praegu esinevad lauluväljakutel veel ainult smailersid, taneljagerlipadarid, termikad ja metsatöllad). Kui ma ei eksi, siis oli see mul vist üldse kolmas laiv, selle bändiga (primitiivne vanakooli deathmetal, ultrasatanistlik muidugi, mul olid uhked tagurpidi ristid ja pentakad otsa ette ja kätele lõigatud-põletatud ja puha) esimene. Olin laval nii mälus, et ei mäleta praktiliselt midagi (konferansjee, kes meid sisse juhatas, pidas vajalikuks märkida: "Homme Kadrina kirikut enam pole, see põletatakse nende kuttide poolt öösel maha!"). Korralduskomitee koosnes kahest poisist, üks neist häbiväärselt sitast Rakvere pungibändist, mille nime ma ei tahagi mäletada, teine oli aga vist küll juba imikueast saati habemik Afro-Lemmik Lumememm, kes elas samas kõrvaltänavas (kahe aasta pärast, kui olin lolli peaga asunud õppima Mõdriku tehnikumi, põrkasin ühikatrepil kokku sama kutiga. Tal oli kaasas üks lokkis juuste ja suurte prillidega poisiraisk, kes hiljem osutus kardetud doktor Cotiks! Juba järgmisel õhtul olime mälus ja selline rutiin kestis pausideta pool aastat ühtejärge... No eks siis samal ajal hakkasime juba koos bändi tegema, Pirit nimeks tal, the rest is history).

Laupäeval osalen Reitevahe vestivaalil, kus esitan kauneid tantsu- ja akrobaatikanumbreid. Ja luban olla segi nagu seaema, hakkan kohe hommikul autos kütma!

No comments: