Thursday, October 21, 2010

Tervise ABC tasuta kättesaadav internetis

Ma peaks ka omale sinna konto tegema, sest ilgelt tahaks ka endast üles laadida pilte, millel ma veel noor ja ilus olen, samuti tahaks aeg-ajalt avalikkusele teada anda, kui sitt on mu maitse ilukirjanduse ja muusika vallas. Siis kõik laigiks mu suvalisi "mõtteid" (tegelikult suvalisi uudisnuppe, aga kui mina need oma kasinasse sõnavarasse ümber panen, kõlavad need nagu minu omad) ja oleksid mu sõbrad. Runneli Hando eksis, kui ta omal ajal kirjutas, et mõtelda on mõnus. Tegelt on elu eesmärk ju meeldimine. Endale. Ja eriti veel teistele, sest paljud teaksid mind siis ainult sellena, kellena ma ennast paista lasen. Ei, türa, hommepäev teen omale ka konto. Kui ma öösel idioodiks peaksin jääma.


Aga ega patsientidele pole mul midagi ette heita, vanity fair, coolsuse narrus ja pinnapealsus pole keelatud.

No comments: