Thursday, October 28, 2010

Magnettorm täna?

Või miks muidu mu värskeltlaetud telefoniaku täna tühjaks helistati? Äkki olen ise magneetiline? Ah, jobtvaju!?
Ega siin midagi rõõmustada pole. Muidu nagu kõik on väga hästi, ainult elu ise imeb nagu töökorras lüpsimasin. Va igasügisene deprekas trügib ligi nii et vähe pole, samuti on "tänu" ühele üürilisele rahakotis siuke auk, et plaskukollektsioon jääb algaval puhta vaeslapseks. Hea kui leiva ja viina lauale kannatab kangutada! Putsi.
Ja siis muidugi teeb kurvaks seegi, et lugupeetud naisuke pole siiani eelise kuu palka kätte saanud, summad on kolossalsed! Muidu nagu oleks ok, tuleval palgapäeval laekuks hiigelpalk jne. jne., aga nahui, huvitav mis rahade eest ma sel nädalavahetusel jooma ja nikkuma hakkan? Vapross printsipjalnõi! Naine muidugi ütleb, et pole mul vaja lakkuda ja hoorata, aga no millal on varem naisterahva suust tarka sõna kuuldud, kui jutt käib džentelmenide meelelahutusest. Ok, viinaraha mul tegelikult on, see väike tagavara on elukogenud härrasmehel alati taskupõhjas. Aga muus osas... tuleb ilmselt oma isiklik proua käima lüüa.
:...(

No comments: