Wednesday, May 26, 2010

Villu võitlused ja minu viimsed päevad vooruses

No nii, beibed ja värdjad! Urood Reiljan on nüüd ametlikult kriminaalkurjategija, halleluuja! Ristirahvas, rõemusta! Täitsa pekkis, siuke õnnetunne tuli peale, ammu pole keegi mulle nii toredat kingitust teinud! Saaks nüüd kuidagi Hundiurru pätile ka reovee pääle tõmmata, siis võiks rahulikult uhke märgi omale rinda panna ja ää pinsile minna.

Ent nagu pole haisuta sitta olemas, nõnda pole ka head uudist halvata. Hetkel on meie uulitsa rahvas väga ärevil, kuna võib kergesti juhtuda, et ühed teatavad Valdeki kandi kombelõdvikud topivad oma roojased kärsad meie muidu nii sulnilt kõlbelisse kvartaali.  Oh seda porduelu ja liiderlikkust, mis kõik sellisel nukral puhul endise Tondi Sõjakooli naabrust tabab! Ja mida võikski oodata kärnastelt intruuderitelt, kes seni oma roimarlikke eluviise harrastanud paljuütleva nimega tänaval- Astri! Pöörates pilgu minevikku, näeme, et sama kattenime kandis operatsioon, mille käigus meie vaene kodumaa täide ja sihvkade eest kaitseta jäeti. Kuulen juba praegu õuest vanakeste kaeblikke palveid ja süütalaste lohutut nuttu, paljud pakivad oma nappi varanatukest härjavankritele ning asuvad teele läänerannikule, lootuses sääl mõnele laevukesele pääseda ja nõnda hävingu eest pääseda. Mitmed meesterahvad on sajatades valinud lindprii saatuse ja metsa läinud, nii mõnigi on tulnud juba silmusest välja lõigata ning maha matta, sest orjapõlvele eelistatakse meie kandis vabasurma. Aga ühte ma vannun kõige nimel, mis mulle kallis: mina olen elajate tuleku puhuks valmis ja kaitsen oma kodu viimse kärakatilgani! Piiramise vastu olen end barrikadeerinud eeskujulikult, minu relvastusse kuuluvad merekonteineri täis sigarette ja rongiešeloni jagu moodsaimat kiirlaske viina. Ka kubemes ähvardavalt turritav lihaskahur on laetud ja pidevalt laskevalmis, nii et odavalt ma oma vabadust kinkida ei kavatse! Eks näis, sest kui nad peaksid mu kogemata kainena kätte saama, siis ma pole muidugi kindel, kui kaua ma piinamistele vastu suudan panna enne, kui murdun ja oma hinge kuradile müün. Piibel siin ei aita, küll aga hubane üledoos piibrit!

No comments: