Saturday, February 14, 2009

Kõigile mu poolt südameatakki!


Lollisti kukkus välja küll see sõbrapäeva hommik. Olid ju mul kaunid plaanid hommikul riidekapis ärgata, ent magasin millegipärast siiski voodis. Võib-olla on selles süüdi viin, mida eile liitrite kaupa meie tarekesse kokku veeti ja mille tõttu ma venilaket jooma ei pidanud.

Naljakas üldse, et eile selliseks festivaliks läks, maja oli rahavast täis ja kõik minu jaoks puha võhituttavad! Selle praasniku tulemusel on mul nüüd kapi otsas liitrine lauakas, külmikus neli õlli ja rõdul poolik pakk suitsu, mis kõik mu alkohoolikutest tuttavatest maha unustati!

Tänase õhtu rikkus ära üks telefonikõne, et pean ikkagi kuulsa heviheviansambliga toimetama ja mingil põhjusel sisse mängima bassipartiid nende poolt salvestatavas Ved Buens Ende loos. Imestan isegi, miks ma kohe eitavalt ei vastanud, sest ausalt öeldes on pillimäng mulle kirjeldamatult jälk.
Heints, kurat, õpi mängima, muidu ma jäängi niimoodi elu lõpuni lolli mängima ;)

1 comment:

Unknown said...

oi, küll sa räägid ilusaste... sa kõneled kohe sama kunilt ja targaste, kui meie kolhoosiesimees