Tuesday, February 10, 2009

Ikka meretagustest asjadest


Tuli praegu meele, et leidsin ju Saarelt siiski ka hobuseraua, sihukese saarelikult tüüpilise pisikese, nagu sealt ennegi leidnud olen. Ja raud ise jäi su auto kabasnikusse, Jebens! Oleks vaja kätte saada, mul kõik leitud rauad ilusti rõduseinale naelutatud.

Ning muidugi pean õnne soovima ka Suure Tõllu väärikale järglasele Karlitole sõjaväekutse kättesaamise puhul. Vahipataljon ju mul siin samas akna all, eks siis hakkad linnaloaga mul külas käima, kugistame viinuskit räägime uudiseid sellest, milliseid ekstrarõvedaid porrivideoid keegi jälle näinud on.
*
*
*
*
* * * * * * *
*
*

2 comments:

Unknown said...

pean kahjutundega tunnistama, et juba järgmisel päeval tunnistas Isa Burning-Eye selle kabjaraua oma vuntsideks... nii, et vsjo, mine püga Papaa vurru

Le Divin M said...

Selge, siis ei jää mul muud üle, kui minna homme Isa templisse püha vee protseduuri läbima!