Sunday, April 6, 2008

George of the bush

Taanlased saivad oma vassismiannuse jälle kätte, tohtreherrad saavad nüüd kaks nädalt "leiba" naispatsientide vaagnaluusse lasta. Siis tuleb vassismist võõrduma kippuvatele belglastele sumpsi põrutada.

Aga küsis minult Silmaonu viinauimas: "Miks tulijooke sa ei rüüpa enam? Kas tead ka, mida pajatab su karskete kommete kohta külarahvas elik villidž piipõl?"
"Kuis teadma pean? Sa kõnele, nurjatu," elavnesin hetkeks.
"Sa tervisveele selja pööranud, kuna teinepool sul karm ja võimukas eit olevat", ütles raskes joobes Gloobus-silmlane.
"See uudis mulle! Juttu nõnda rumalat ma vaevalt oleks osand ette kujutada! Ehk küll mul nagu katk kallal oleks või kogunisti ebaõiglaselt ma vanu tuttavaid kohtleks, siiski poleks arvanud, et mõrsja minul vandenõusse kaasatud võiks olla!"
Huul paotub ja kõverdub mu keel:
WTF!?!???
Ma usun aeg on küps, et kõik, kes peavad kadunuks mind, nüüd heidaks pilgud endasse.


No comments: