Thursday, January 3, 2008

Mälestagem Vabadussõjas langenuid

MILITAARNE EESTI

Vastseliina VS ausammas

Pooltel töömeestel peas VS aegse kokardiga sõjaväemüts

Soomusrong nr.3 kasarmu tapal
(tagumisel küljel: "Lgp. Prl. Helmi Oras. Tervitusi Baldiskist Hansult. 19. VII 34.a.")

Sidepataljoni reamees Viktor

Peetri VS ausammas ja VS-s langenute hauad selle ümber
(tagaküljel: "Lgp. Prl. H. Oras. Helmi! Üllatan sind veikse uudisega. Nimelt sõidan homme, s-o 12. skp. Viljandisse ja nimelt pikemaks ajaks. Pikemalt koha päält. Terwit.: Arno. Peetris 11.08.34"))
Tsaariarmee? Parempoolne minu vanaema isa Karli Oras

Oberjunker Ülo Verner Nerep 1945. a. aprillis Bad Tölzi ohvitseridekooli lõpetamisel, mil ta määrati 38. SS-diviisi "Niebelungen". NB! Pildistamiseks laenas ta mütsi ühelt suurtükiväe ohvitserilt

EW mereväe õppekompanii

Mereside reamees Paul Valk

Grupp noorsõdureid SD üksusest, milles teenis ka minu vanaonu (pilti näitasin siinsamas umbes nädala-kahe eest)

Sidepataljon Jägala laagris juulis 1933
(tagaküljel: "Lgp. Prl. H. Steinberg. Tervitusi Jägalast. Arno")


Minu vanaisa isa Hans Steinberg Riias 1914

Minu vanaisa tädi Emilie Hausenberg,
selja tagant paistavad Tartu Kalevipoja jalad

Sidepataljoni III rühma II jagu Tallinnas 8. juulil 1933
Minu vanaisa Aarne (Arno) teises reas vasakult esimene
5. üksik jalaväepataljon Rakveres
Minu vanaema vend Ott Oras istuvate meeste tagumises reas paremalt kolmas

Sidepataljoni 1. sidekompanii 3. rühma 2. jagu Jägalas 1933

No comments: