Friday, June 10, 2011

Õllihimu tagajärjed

Vat selle looga on siuke lugu, et omal ajal sai kirjutatud lugu "Raiugem ruunideks". Mõni aasta hiljem ilmus üks Loitsu muu lugu ajakirja Terrorizer kogumikul "Fear Candy #...(?)", jube mõnus nagu täiega, tšill ja voormtušser. Ja siis plaati kuulates tuli üks riff jube tuttav ette, see sama saksa gootikute lugu oligi, jopt! No vähemalt prospekt ja retsept, et pole mind või Loitsu plagieerimises süüdistatud. 


Järgmise looga on lugu juba piinlikum mõnede jaoks kindlasti, minu jaoks täitsa pohui. Asi selles, et ma olin seda DT lugu kodus kidra peal nii palju kamminud, et mu oma ideed hakkasid mulle sitana tunduma. Mida teha? Kuidas kitsikusest välja rabeleda? Muidugi kõige lihtsamat teed minnes ja teha nn. rip-off kidrariff, mida võib kuulda Loitsu loos "Aeg ärgata" umbes seal kandis, kuhu on vahele pandud vana saksa sõdurilaulu "Die Graue Kompanie" sämpel. 

Täitsa putsis ikka, kui nii võtta. Või kasvõi naa!

No comments: