Wednesday, July 28, 2010

Elektrikute kokkutulek ühel, linterlaste oma teisel künkal

Nüüd asi siuke, et ei tea, kas minna juba homme õhta idamaale (mis ei klapi mu plaanidega) või lauba omiku eribussiga. Vapross tegelt rohkem selles, et sügavkülmas mul jälle üks peenemat sorti naps ootel, et teda lauba pärast mägironimist rüübataks. Kes pakub tagasisõiduks küüti, saab põhjanaabrite vabadusvõitlejate afrodisiakumi lakkuda. Või panen kristjanjaakpetersonlikult jala kodu poole ajama, Sillamäeni vast ikka ära venitan enne, kui mälus peaga kraavi kukun. Sest kärakas mittetarvitamist ei salli!

4 comments:

Unknown said...

Sa ei pea tingimatta laubal tagasi sõitma, sest joomiseliit jääb Aa ranna lähistele popsitallu praaznikut pidama. Kui jumal annab, võtab, keegi su, ehk-,pühaba omikul jõuvankri: otsa, peale, ja sõidutab Talinasse.

Le Divin M said...

See alkoholismiohvrite traditsioon on mulle teada, ent ei sobitu samuti mu elufilosoofiaga, mille kohaselt tahaks lauba õhtaks kodus olla.

Unknown said...

Tule reedel ja mine pühapal, ära jonni pai isake.

Le Divin M said...

Paraku ei talu mu primitiivne organism Valge Daami ja viikingite otsese järeltulija lähedust üle ühe mikrosekundi.