Tuesday, July 28, 2009

Arbeit macht fleisch


Olen ametilt mõisaköie- ja seanahavedaja, mõnikord sõelun ka pükstega püüli. Töö pole kerge, ent murrab konti. Lihtsamalt öeldes teen teotööd, s.t. venin nagu tatt mööda mõisapõldu.
Täna, keset pingelist luuslangi löömist, tulid minu toimetamist inspekteerima kilter, kubjas ja aidamees. Kilter oli muidugi kunstnikunime Gitler taha peituv Hitler, kupjana astus üles ei keegi muu kui Gabriel Kubjas, kes estraadi- ja tapalavadel tuntust kogunud ka Farmi Gabrieli ja Farmi Keefirina. Aidamees aga plnud üldse mees, vaid minu naabrimutt Aida Vanavärdja. Minu turjal laulis kiltri roosk, lõi tantsu kupja nuut ning lasi liugu kogu aidamehe pere. Kogu mu varustus sai korraliku koslepi, kuna mind peksti pasunasse, kitli peale ja vastu kaussi. Samas olid mul ka kasud sees, sest nuhtlemise käigus sain omale moodsad triibulised püksid (minu esimesed muide!), korraliku peapesu (sauna sain viimati mullu kevadel) ja tappasaamist jäi meenutama tühi sahtel. Selle viimase üle on mul eriti hea meel, sest nüüd veel vaja kirjutuslaud hankida, kuhu see sobib, ja ongi normaalne garnituur koos.
Pärast naersime puruks ja hirnusime või herneks!


No comments: