Thursday, December 18, 2008

Kui sa küsiksid


Et miks ma pean hõbedast ja kullast kallimaks just neid mehi, siis ma vastaksin vist nii:
vaata, vana peldik, nad on mu iidolid, kuna kontsessionääride peadpööritavad adventuurid on iga kell naljakamad ning kaasakiskuvamad, kui Švejk, Master i Margarita või Kivirähu ja Juure loome. Kõik eelnimetatud on samuti mu igal-hetkel-valmis-haukama lemmikud, aga no kamoon- Türgi alama poja ja endise aadlipealiku kõrval ei leidu nende kirjapandus praktiliselt ühtegi tõsiselt võetavat vastast.
Vaat sedasi, võimalik, et just nii ma vastaksin. Ent samas ei välista ma ka seda, et saadaksin su jämedalt vittu.

Ühtlasi avaldan soovi osta "12 tooli" ja "Kuldvasika" ühes kõites, kuna vana osutus seda sajandat korda lugema hakates tõsiseltvõetavaks hapukapsaks.

No comments: