Wednesday, July 4, 2007

I want to pee free

Tühjendasin just Kadrina pussipeatuse taga põit, kui pähe tikkus järgmine arutlus. Et huvitav-huvitav, miks nimetatud asulas piiravad rännumeest bussilt tulles igast küljest kõrtsid ja kärakakauplused, aga pühakoda on paigutatud tükk maad eemale mäe otsa? Mu pikast "valangust" juba ülekuumenev meheau "sülgas tuld", kui äkitselt sööstis nurga tagand välja Ford. Auto oli hõbehalli karva ning peatus otse minu ees. Aken avanes ja koos salongist tulvavate Slayeri "meloodiatega" sirutus sealt üks töntsakas käsi, mis ulatas mulle mingisuguse pealtnäha tavalise sedeli. Nüüd, aastaid hiljem julgen sellest esimest korda avalikult rääkida: ma kas ei oska lugeda või on tegemist mulle tundmatu nõiakirjaga. Palun öelge, mis mul viga on?

Vastab dr. med. Cott:

Seo paprõ lunastamisega olõt sa saanu tunda hinnäst Kadrina ristiesä Marko alambana. Koni pääväminenguni, koni mastih me päie kotsil hõl`os Kadrina lipp, ja kui miildüs, sis edespidi kah. Sul om õigus Kadrina maalapi pääl liikuda, uma sõna sekkä üteldä ku vaja ja pito pitä. A sa piät austama mi säädusi, mis Marko puult vällä hõigatas ja noist kinni pidämä. Ku kiä tulõ poonätama, et kes sa olõt või mille sa olõt õkva täämba ja õkva siin, näuta ette seo papõr. Mudu või saada vasta kaussi ja piä lõhki. Ilosat olõmist!

1 comment:

Marko said...

Millal on joodud palju, millal mõõdukalt? “Normaalne alkoholi tarvitamine on selline, kui järgmisel päeval ei põe,” vastab dr.Cott. “Enesetunne on normaalne, võib ilusti tööle minna, suu ei kuiva hirmsasti, jääknähud puuduvad, sotsiaalseid probleeme ei teki – ei kuku kraaklema ega tüli tõstma.”